Egyensúly

Az EGY-en van a hangsúly.

Egyben vagyok, EGY-ben vagyok. Nem vagyok szétesve, tudok koncentrálni, irányítom az életem minden szinten.

Nem: nincs problémám. Nem: nem fáj, zavar. De nem aggódom miatta, nem okoz zavart az életemben, mert tudom, miért van jelen. Elfogadom a jelenlétét, és megnézem, mit tanít. Ha megértem a tanítását, és azt el is fogadom, majd megfogadom, akkor már elindítottam a megszűnésének a folyamatát. Ezzel irányítom.

Így vagyok egyensúlyban. Megértéssel, irányítással.

EGY-ben vagyok, kapcsolódom a tudatossággal. Nem engedem a zsigeri reakciókat megnyilvánulni, az indulatokat uralkodni. Én uralkodom rajtuk.

Megnézem, mi zavar. Elfogadom a jelen létét, és megnézem, mit tanít. Ha megértem a tanítását, és azt el is fogadom, majd megfogadom, akkor már elindítottam a megszűnésének a folyamatát. Ezzel irányítom.

És így tovább...